Nobody's Home
After her husband´s death, Nurcan is left alone with her grown up daughter Feride and two young children, İlker and Özge. For the eldest child, Feride has to take up the role of the father. Already in great need, Nurcan embraces this situation, almost replacing her late husband with Feride, imposes all responsibilities to her. Devoted to his father as the only son, İlker fiercely reacts when the authority is seized by Feride, and is alienated from the family. As a teenager in need of her family more than ever, Özge is unable to reach her mother or her sister, ignored by both caught in the drama. She tries to make herself noticed, tries to be a part of the family, to "belong"... The status quo at home is disrupted when Feride, fed up with her burden, accepts the proposal of Gülağa and decides to marry him, as a way out.