The Beast
In the near future where emotions have become a threat, Gabrielle finally decides to purify her DNA in a machine that will immerse her in her previous lives and rid her of any strong feelings. She then meets Louis and feels a powerful connection, as if she has known him forever. A melodrama crossed by the genre, which unfolds over three distinct periods, 1910, 2014 and 2044.