La Maldición de Hannah Stevenson
Matt and Hannah are a young couple enjoying their first foreign holiday together, but after one particularly eventful evening, the pair quickly discovers that they may not see eye-to-eye. Feeling as though she let her boyfriend down, Hannah enlists the help of a mysterious gypsy woman, in the hope that the couple's troubles can be overcome. However, when Matt wakes to find his girlfriend has disappeared, the gypsy women's true intentions become all too clear.