Death of a Virgin and the Sin of Not Living
Variety calls the film “an impressive debut” that “burrows inside until you find yourself flooded by the fragility of life, with all its beauty and sorrow.” Etienne is taken by his friends to a prostitute for the first time. Three troubled teens on their way to win their acceptance into manhood. Though several unexpected occurrences take Etienne on an unforeseen journey into himself.