The Girl Who Leapt Through Time
After discovering she can leap through time, high school student Makoto Konno does what any teenager would do. She re-takes tests, fixes embarrassing situations, and sleeps in as late as she wants, never thinking that her time travelling could have a negative effect on the people around her. By the time she realizes the damage she’s done, she’ll have to race against time to set things right.