Dying of the Light
Evan Lake, a veteran CIA agent, has been ordered to retire. But when his protégé uncovers evidence that Lake's nemesis, the terrorist Banir, has resurfaced, Lake goes rogue, embarking on a perilous, intercontinental mission to eliminate his sworn enemy.