Leaving Tracks
The rock stars of motorcycle design and the founder of a famous museum find recovery and kinship on an improbable journey together. Beneath his success as a financier and Nat Geo photographer, Bobby Haas grapples with a lifetime of trauma in his quest to create a museum like no other. The lives of the custom builders and the founder himself are changed forever by this shared chase for perfection.