Employee of the Month
Inès behaves like a model employee at her job selling cleaning products, but she's never recognized or paid properly. Under the blasé gaze of young trainee Mélody, she decides to ask her boss, Patrick, for her first raise. When things get out of hand, Mélody tries to intervene and Patrick ends up with a broken skull. The accident looks like a crime, but Inès knows how to clean up.