Leonard Cohen - Rock Legends
Leonard Cohen -Rock Legends follows the career of Canadian singer-songwriter Leonard Cohen was born in 1934. An early writer and guitarist, Cohen began to compose and release folk-rock and pop songs by the mid-1960s. One of his most famous compositions is 'Hallelujah,' a song released on 1984's Various Positions. Cohen was inducted into the Rock and Roll Hall of Fame in 2008, and he received a ...