Let Me In
From the director of The Batman, Cloverfield and The Planet of the Apes Trilogy comes Let Me In, a darkly haunting and provocative horror-thriller which Stephen King calls "THE BEST AMERICAN HORROR FILM IN THE LAST 20 YEARS!" . Abby (Chloe Moretz) is a mysterious 12-year-old who moves next door to Owen (Kodi Smit-McPhee), a social outcast who is viciously bullied at school. In his loneliness, Owen forms a profound bond with his new neighbour but he can’t help noticing that Abby is like no one he has met before.