Lilya 4-Ever
Lilya (Oksana Akinshina) lives in poverty and dreams of a better life. Her mother moves to the United States and abandons her to her aunt (Liliya Shinkaryova), who neglects her. Lilya hangs out with her friends, Natasha (Elina Benenson) and Volodya (Artiom Bogucharski), who is suicidal. Desperate for money, she starts working as a prostitute, and later meets Andrei (Pavel Ponomaryov). He offers her a good job in Sweden, but when Lilya arrives her life quickly enters a downward spiral.