Little Tickles
At the height of her career, in her early thirties, Odette Le Nadant is a young woman focused on her dancer career. With a strong and very determined personality, she arrives another day for a session with her therapist and, for the first time, she reveals to the professional that she was abused during her childhood. Revelation is the starting point for a journey of ups and downs for the girl, as her life goes on and Odette deals with it head-on for the first time - a close friend of her parents made frequent family visits and the relationship between the family. The man and the girl looked innocent.