Live Again, Love Again
Unknown songwriter Ji-pil has a supportive girlfriend, Yoon-hee, but after his success, he chooses to leave her. Shocked and devastated, Youn-hee travels to Vietnam and kills herself, and Ji-pil falls into a slump.