Lonely Hearts
Lonely Hearts is an exhilarating and psychotically sexy noir crime thriller set in the 1940s and based on a series of true serial murders. Martha Beck (Salma Hayek) and Raymond Fernandez (Jared Leto) were America's notorious 'Lonely Hearts Killers'. Their lethal scam was simple: they would seduce, swindle, and then viciously murder lovelorn war widows, leaving a trail of corpses in their wake. Det. Elmer Robinson (John Travolta) and Det. Charles Hilderbrandt (James Gandolfini) play the two detectives assigned to track down the pair.