Long Story Short
Telling a tale of six months of sun, snow, and rain, over a dozen of skiing's most talented athletes, hundreds of thousands of miles traveled, tens of thousands of vertical feet hiked, hundreds of quarts of 2-stroke snowmobile oil, a dozen speeding tickets and at least as many missed connecting flights, this year's Level 1 film is indeed a very long story, short.