Love Affair
Academy Award-winners Warren Beatty and Annette Bening star in this classic romantic tale of lovers torn apart by fate. Engaged to marry others, star-crossed lovers Mike Gambril (Beatty) and Terry McKay (Bening) vow to meet again only if they still love each other. But Terry suffers a tragic accident on her way to their rendezvous, and Mike believes her passion waned ... unaware of the injury with which his true love struggles.