Love Bites
Roguish freeloader Antoine full-time gatecrasher and all-out loser leads a charmed, if somewhat seedy, life. Unwittingly caught up in the search for the mysterious Jordan and his seductive vampire partner, he is seduced by the perverse glittering underworld of Paris by night. As he is drawn towards his deadly prey, things get hot, and the comedy takes a decidedly darker turn.