Love Is Like A Cat
When global superstar Piuno (Mew Suppasit Jongcheveevat) is threatened by those who wish to see him brought low, there’s only one thing he can do to save his reputation and his career: work at a pet daycare. Pushing aside his severe dislike for animals, Piuno begins working alongside the daycare’s director, Dae Byeol (Choo Ji Min), who helps him find ways to overcome the trauma that first inspired his hatred of animals. As his heart begins to soften, unexpected feelings for Dae Byeol begin to arise. Could their current working relationship grow into something more? This is a film adaptation of the 2024 drama of the same name.