Love Letter
Despite the years that have passed, Hiroko Watanabe (Miho Nakayama) is still grieving the death of her fiancé, who died unexpectedly while climbing a mountain. When Hiroko discovers her deceased lover's childhood address, she impulsively writes to him, and is shocked to receive a letter in reply. However, the note's author is Itsuki Fujii (also Nakayama), a young woman who shares the same name as Hiroko's late boyfriend. As the two women exchange letters, they begin an unusual relationship.