Ma Belle, My Beauty
Ma Belle, My Beauty explores the intimate re-encounter between two former lovers of a polyamorous triad. Bertie, a musician, has recently married and moved to southern France where she’s since been uninspired. Lane shows up hoping to get Bertie back in the swing of things, but old passions and pains simmer to the surface when Lane takes interest in another woman.