Macho Man
Carlos works at a car dealership. He thinks he knows everything there is to know about mechanics and football. He's always having a few beers and cracking sexist and homophobic jokes. The purchase of a new wardrobe changes him and his routine. From then on, he becomes two different characters. During the day, he's Carlos, the macho. At night, he turns into Carlitos, who's kind, talented and fun.