Mafia Inc.
The Gamaches, father and son tailors, have been dressing the Mafia family Paternò for three generations. Vincent "Vince" Gamache works on behalf of Frank the godfather with his eldest son Giaco. Reckless and rash, Vince seeks to earn his stripes by impressing the godfather. Without the Paternò family knowing, he stages a big operation and is promoted. Fuming with jealousy, Giaco discovers that Vince committed a monstrous act during his stroke. The Gamaches disown Vince and war begins.