Maharashtra Shaheer
A Story about the life of one the most influential Marathi Folk Singer, Writer, and Theatre Actor, Krushnarao Sable, who with his songs and stage performances contributed to the freedom of India, the formation of Maharashtra and established the identity and pride of modern day Marathi people. Popularly known as 'Shahir Sable', he Sang the Maharashtra Anthem ‘Jai Jai Maharashtra Maza’!