Make a Bow and Kiss
An Kishimoto (Elaiza Ikeda), a dedicated kyudo (Japanese archery) enthusiast, is in her final year of high school and searching for a worthy successor to lead her school's archery club. Youta Mikami (Masaki Nakao), a talented but unenthusiastic archer, emerges as her top candidate. Despite her initial hesitation about his lack of passion, An chooses Youta as the club's next president. Unexpectedly, Youta begins showing romantic interest in An, challenging her focus on her impending graduation and future plans. As their relationship develops, An must navigate her feelings and responsibilities while preparing to leave high school behind. Based on the manga by Yakko Kaga, this is a 2017 Japanese romantic high school film directed by Takeshi Furusawa.