Man Beast
Connie Hayward is concerned about her brother who disappeared during his scientific expedition into the Himalayas, where he was searching for the elusive yeti. Determined to find him, Connie sets out to scale the Himalayas and locate his camp. During her trek, she survives attacks by groups of vicious yetis. When she arrives at her brother's final campsite, she encounters a mysterious native guide, Varga, who harbors a sinister secret.