Manito
Set and vibrantly photographed in the Washington Heights section of Manhattan, "Manito" is the fictional yet richly detailed story of a day in the life of two Latino brothers, Junior (Franky G.) and Manny (Leo Minaya). Told using techniques of cinema verité, "Manito" manages to capture multiple facets of a New York neighborhood and the people who live there.