Mark, Mary & Some Other People
Mark and Mary, acquaintances from college, run into each other at a drug store as Mary is buying a pregnancy test. The test is negative and the two wind up dating and rapidly falling for each other. Mark has a more traditional view of relationships and Mary's view is more modern and progressive. They try "ethical non-monogamy" at Mary's request, and create their own version of an open relationship, while also trying to balance their fledgling careers and friendships. Through a series of ups and downs, Mary starts to realize she's more traditional than she thought whereas Mark starts to open up and see the world differently through Mary and a polyamorous lens.