Marvel Rising: Operation Shuri
The lives of the Secret Warriors are turned upside down when faced with their latest mission: hang out with Shuri, the Crown Princess of Wakanda, and show her what it’s like to be an ordinary teenager. But nothing’s ordinary when you're dealing with one of the smartest and most famous people on the planet.