Maverick: Manhunt Brazil
A mysterious mercenary from Los Angeles, Jack Maverick (Emiliano Ruschel), arrives in a small town in the south of Brazil to investigate a series of suicides - but ends up mixed in a drug-related conspiracy orchestrated by an international conglomerate.