Maximum Truth
Maximum Truth tells the story of a documentary film crew following political grifter Rick Klingman (Ike Barinholtz) as he teams up with fellow operative Simon (Dylan O'Brien) to take down a rival congressional candidate. Together they skirt around the fringes of polite society and protests anything in an effort to make money and a name for themselves.