Men & Chicken
Upon their father's passing Elias (Mads Mikkelsen) and Gabriel (David Dencik) are shocked to find out that they are adopted. Despite their differences and dislike for one another, Elias and Gabriel grudgingly decide to seek out their natural father and set out to the remote island where he lives. Meanwhile, a surprise awaits Elias and Gabriel there. Surrounded by the island's many odd personalities, Elias and Gabriel discover a most paralysing, yet liberating truth about themselves and their family.