Men Don't Leave
After her husband's death, Beth Macauley moves into an inexpensive Baltimore apartment with her two sons, Chris and Matt. When Beth accepts a job at a local grocery store, Chris grows bitter and falls for an older woman, while 9-year-old Matt hides his grief behind a new interest in burglary. As the Macauleys adjust to their new life, they learn that sticking together is the only way to overcome their loss.