Menahem Pressler in Recital
During this recital filmed at Paris’ Cite de la musique, Menahem Pressler played two of the most imposing works in the piano repertoire: Beethoven’s penultimate sonata and Schubert’s last sonata which both require unusual emotional involvement from the performer.