Merry Liddle Christmas Wedding
Lifetime's first-ever Christmas sequel follow Jacquie as she and Tyler try to plan their perfect destination Christmas wedding. Jacquie's plans go awry when her boisterous family intervenes in her planning and her snooty wedding planner quits in protest.