Meteor
Ten years after a meteor collides into Earth causing a worldwide flood, a lonely rancher named Liam lives a quiet, private life on his farm away from others. One day while on a hunt, Liam finds Olivia, a troubled young lady, running for her life on the outskirts of his fields. Reluctant to take Olivia in for care, Liam realizes that vicious mercenaries, who want to sell her to the rich survivors of the meteor disaster, are hunting her. Now guilty by association, they both must journey to the safety of a train called The Covenant in the hopes of surviving being hunted.