Michael Bublé - Tour Stop 148
Michael Bublé: Tour Stop 148 presents a front row seat and exclusive backstage pass to superstar singer Michael Bublé's visually thrilling and musically triumphant To Be Loved Tour which was seen worldwide by two million fans in 2015 over the course of an epic schedule of 172 concert dates. The richly atmospheric concert film spotlights Bublé's charismatic gifts as an entertainer and showcases ...