Michael Gelbart: All New Smash Hits
Comedian/Writer Michael Gelbart's latest stand-up special. Watch as he shifts deftly from finely-tuned material about love, relationships and the world today to an in the moment narrative involving audience members, all in a rare combination of being for adults without a single word of profanity in sight.