Mickybo and Me
In 1970 Northern Ireland, The Troubles have made Belfast a dangerous and violent city. In the midst of this combat, two young boys from disparate backgrounds learn the value of friendship. Mickybo (John Joe McNeill) is from a large family where he's often forgotten, while Jonjo (Niall Wright) is in the middle of his parents' failing marriage. Together, they bond over a shared love of cinema and decide, after seeing a screening of Butch Cassidy and the Sundance Kid, to run away to Australia.