Minor Threat - Live
Minor Threat played one of its last shows at Washington DC's 930 Club in June of 1983; they would only play once more in DC. Two years later, the tapes from the 930 show were edited together and Dischord Records released them as the Minor Threat Live VHS video in 1986. Along with the 40 minute 930 performance, the film includes a 35 minute video of a 1982 Minor Threat show in Camden, NJ, a 12 m...