Mobile Suit Gundam Narrative
U.C. 0097… One year has passed since the contents of Laplace's Box were revealed to the world at the end of the conflict called the "Laplace Incident." Despite the revelation of the Universal Century Charter that acknowledges the existence and rights of Newtypes, the framework of the world has not been greatly altered. Meanwhile, the Neo Zeon remnants known as the Sleeves have temporarily col...