The Life and Death of Peter Sellers
A biographical film about Peter Sellers' turbulent rise from popular BBC radio performer to one of the world's most gifted comedic actors. Propelled by an overly possessive mother, Sellers struggled to reconcile his relationship with women, his celebrity status and his many selves.