Mother Krampus
Inspired by the Germanic legend of Frau Perchta, the Christmas Witch. In 1921, during the 12 days before Christmas, several children disappeared near a local forest. A traumatized girl was found, but she died shortly afterwards from her injuries. In 1992, five children disappeared in the same way and their bodies were found in the same forest where the events of 1921 took place. Damned, a witch throws a curse that comes up decades after her death - a demon will execute his revenge!