Mother Teresa & Me
Two women’s lives – passionate and uncompromising – woven over generations by two intertwined stories. Both women achieve their vocation in spite of serious personal doubts. We discover Mother Teresa as the woman behind the myth in a new dimension. Her loss of faith inspires the wild Kavita, a young British woman of Indian origin, to discover true love and compassion in today’s Kolkata.