Murder by Numbers
The body of a young woman is found in a ditch in the woods of the small California coastal town of San Benito. A tenacious homicide detective (Sandra Bullock) and her new partner (Ben Chaplin) uncover a trail of shrewdly concealed evidence that links two brilliant young men (Ryan Gosling), (Michael Pitt) to a murder.