Mushka
Disney Animation Legend Andreas Deja, creator of beloved characters ranging from ‘Scar’ in The Lion King and ‘Lilo’ in Lilo and Stitch and more, presents a beautiful 28-minute animated short film, Mushka, which tells the story of Sarah, a young Ukrainian girl who discovers an orphaned baby Siberian tiger and realizes she must either raise him or leave him to the perils of the snowy wild.