MuteMath - Flesh and Bones
MuteMath’s first concert film released on March 13, 2007 on Teleprompt / Warner Bros. Features MuteMath’s performance from the Henry Fonda Theatre in Los Angeles. Filmed during the band’s national tour in the Fall of 2006. Bonus content includes behind the scenes footage featuring previously unreleased song “The Fight” and a special stripped down performance of Reset at Fingerprints record stor...