Naruto Shippuden: The Movie
A powerful spirit that once threatened to destroy the world is back! Naruto's mission is to protect a priestess named Shion, who is the only one with the power to seal away the monster. She also has the uncanny ability to predict someone's fate. Her latest prediction: Naruto will soon die. Naruto's only hope is to abandon Shion, but that's not Naruto's style. He decides to face her fatal prediction head-on—and die!