Newfoundland: Canada's Eastern Point
Newfoundland's rugged coast-where icebergs drift and Titanic signals were once received-hosts striking contrasts of nature and culture. As puffin chicks risk getting lost to coastal lights, the Puffin and Petrel Patrol rescues them. Meanwhile, quirky locals like the MerB'ys and Ferryland's Lighthouse Picnics add vibrant human charm.