Night Caller
Telephone psychic Clementine Carter is pulled into a complex web of mystery when she receives a call from a serial killer. Predicting his murders before he commits them puts her into a terrifying game of cat and mouse. Enlisting the aid of her invalid father and clairvoyant co-worker, they must use their unique abilities to stay one step ahead of a maniac whose unspeakable acts in the present are nothing compared to his past and future.