Night School
They work by day, take a full schedule of classes all night and somehow find time for study and an occasional date. Women in the evening curriculum at Boston's distinguished Wendell College do a lot to get ahead in life. But there's someone who will go to even greater heights. Someone will do anything to get a head. A killer whose m.o. is the ritualistic decapitation of victims makes terror a required course at Night School, directed by Kenneth Hughes (Casino Royale) and starring Rachel Ward (The Thorn Birds; After Dark, My Sweet) in her screen debut. Leonard Mann plays the homicide lieutenant assigned to the puzzling case. He has hunches, not clues. Suspects, not evidence. And a rising body count. Finals are coming early this year at Wendell. And for those who don't make the grade, heads will roll.